Prekių katalogas

Prekių pristatymo ir atsiėmimo sąlygos

  • Atsiimti prekes galima visose TGP parduotuvėse NEMOKAMAI:

    Vilniuje, Verkių g. 32 (taip pat galima įvažiuoti iš Kalvarijų bei Treinio gatvių)
    Darbo laikas: I-V  08.00-18.00, VI  09.00-14.00 

    Lentvaryje, Kęstučio g.1D
    Darbo laikas: I-V  08.00-17.00, VI  09.00-14.00

    Molėtuose, Aplinkkelio g. 157 (šalia "didžiosios" Maximos)
    Darbo laikas: I-V  08.00-18.00, VI  09.00-14.00

     

    Gauti užsakytas prekes Jūsų pasirinktu adresu per VENIPAK kurjerį:

    VENIPAK kurjeriu prekės pristatomos darbo dienomis.

    Prekių pristatymo kaina:

    • 4.90 €, kai prekių krepšelio vertė iki 50 €;
    • 0.00 €, kai perkate už 50 € ir daugiau.

    Yra galimybė sumokėti kurjeriui grynaisiais (prašome turėti lygią, užsakyme ir sąskaitoje, nurodytą pinigų sumą) ir banko kortele pristatymo metu. Ši paslauga yra mokama.

    Maksimali suma atsiskaitant grynaisiais - iki 2000 Eur.

    Pristatant į Kuršių neriją, pridedamas papildomas 19,99 € pristatymo mokestis.

     

    Gauti užsakytas prekes į Omniva paštomatą:

    Pristatymo kaina, nepriklausomai nuo siuntos dydžio (S, M ar L):

    • 3.69 €, kai prekių krepšelio vertė iki 50 €;
    • 0.00 €, kai perkate už 50 € ir daugiau.

    Yra galimybė sumokėti paštomate banko kortele atsiimant prekes. Ši paslauga yra mokama. 

    Siuntinys paštomate saugomas 7 dienas. Siuntos pristatomos ir šeštadieniais (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys). 

    Jei siunta netelpa į paštomatą, užsakymas bus pristatytas per VENIPAK kurjerių tarnybą.

     

    Prekių pristatymo laikas:

    Dėl išaugusio siuntų skaičiaus pristatymas gali trukti šiek tiek ilgiau nei įprastai (iki 7 d.d.).

    Įprastai pateikus užsakymą sandėlyje esančioms prekėms darbo dieną iki 13:00 val., jos bus išsiunčiamos tą pačią dieną. Dėl išaugusio užsakymų skaičiaus sezono metu - išsiuntimas ir pristatymas gali vėluoti.

    Įprastai pateikus užsakymą parduotuvėse esančioms prekėms darbo dieną iki 13:00 val., jos bus išsiunčiamos per vieną - dvi darbo dienas. Dėl išaugusio užsakymų skaičiaus sezono metu - išsiuntimas ir pristatymas gali vėluoti.

    Įprastai pateikus užsakymą sandėlyje esančioms prekėms darbo dieną po 13:00 val. arba nedarbo dieną (pvz. šeštadienį, sekmadienį arba šventinę dieną), jos bus išsiunčiamos per dvi darbo dienas. Dėl išaugusio užsakymų skaičiaus sezono metu - išsiuntimas ir pristatymas gali vėluoti.

    Įprastai pateikus užsakymą parduotuvėse esančioms prekėms darbo dieną po 13:00 val. arba nedarbo dieną (pvz. šeštadienį, sekmadienį arba šventinę dieną), jos bus išsiunčiamos per dvi - tris darbo dienas. Dėl išaugusio užsakymų skaičiaus sezono metu - išsiuntimas ir pristatymas gali vėluoti.

    Pirkėjams, kurie vienu užsakymu (viename krepšelyje) užsakinėja prekes, kurias turime sandėlyje ir prekes kurių neturime, rekomenduojame formuoti atskirus užsakymus - prekėms kurias turime sandėlyje ir prekėms kurių reikia laukti. Tuomet greičiau gausite turimas sandėlyje prekes, o dėl neturimų susisieks vadybininkas ir patikslins tiekimo terminus.


    Kurjeriui pristačius siuntą, atidžiai ją apžiūrėkite - įpakavimas turi būti nepažeistas. Jeigu pastebėjote, jog visgi Jums buvo pristatyta prekė, kurios pakuotė yra apgadinta, Jūs privalote siuntos nepriimti ir kurjerio pateiktame prekės priėmimo - perdavimo akte pažymėti, jog gavote pažeistą prekę. Apie kurjerio pristatytas pažeistas prekes prašome informuoti mus el. paštu [email protected] arba telefonu +370 688 56 562.